شاد کردن روحیه با ورزش ,ورزش هوازی, شاد کردن روحیه,کاهش افسردگی , تقویت ذهن, فواید ورزش,از بین بردن اضطراب,پیری سالم,,تقویت ذهن,شاد کردن روحیه,فواید ورزش,کاهش افسردگی,ایران مطلب

ورزش هوازی, شاد کردن روحیه,کاهش افسردگی

شاد کردن روحیه با ورزش


ایران مطلب : اگه  در پی  شیوه های سریع برای شاد شدن هستید، میدانید باید چه کاری انجام دهید ؟ فعال باشید.حرکت به خود بدهید. آیا در محل کار دچار اضطراب هستید؟ تبازم به خود تکانی بدهید یک حرکتی بکنید ! از اینکه در طی روز بدنتان احساس ناتوانی می کند خسته شدین؟ فعالیت بکنید ! تاثیرات ورزش کردن روی بدن انسان رو شگفت زده می کند، و این فقط برای آرامشتان خوب نیست شما را شاد میکند اکنون تاثیرات فعالیته ای ورزشی بر روی سلامتی را می خوانیم


1. خوش اخلاق تر میشید!

۵ دقیقه ورزش هوازی میتونه توی شاد کردن روحیه تون تاثیر بذاره! اینها فکت علمی هست، ورزش باعث ترشح هورمون های شادی آوره!

2. استرس تون کمتر میشه!

فقط ۱۴ درصد از کسانی که مرتب ورزش می کنن دچار استرس میشن! همونطور که قبلا هم اشاره کردیم، با ۵ دقیقه ورزش میتونید حال بهتری برای خودتون بسازید.


3. از لحاظ ذهنی قوی میشید

ورزش کردن آدم رو قوی بار میاره و باعث میشه گستره تحملتون وسیع تر بشه. این حس یه جورایی تبدیل به عادت میشه و شما روز به روز قوی تر میشین.


4. زندگی آسون تر به نظر میاد!

وقتی مشکلات جسمی در طول روز از سر راهون برداشت بشن، زندگی راحت تر و قشنگ تر نمیشه؟ وقتی حمل کردن کیسه خرید تره بار دیگه براتون سخت نباشه، حس بهتری نسبت به زندگی و کارهای روزمره پیدا می کنید.

5. بدن ایمن تری خواهید داشت

اون چیزی که از دور و بری هامون میبینیم اینه که اونهایی که مرتب ورزش می کنن، انگار هیچ وقت مریض نمیشن! ورزش کردن باکتری ها رو از طریق ریه به بیرون پرتاب می کنه.

6. در زندگی کردن شرکت می کنید

حس شادی از انجام دادن هر کاری که آدم دوست داره انجام بده به دست میاد. همین که وقتتون رو برای صرف کاری میذارید که حس رضایت بهتون میده، میتونه عاملی برای خوشحال شدنتون باشه.

7. سالم پیر می شوید

اگه عادت خوب ورزش کردن رو با خودتون گه دارید، موقع جمع شدن خوانده دور هم میتونید پا به پای بچه ها و نوه هاتون بازی کنید. این یعنی از درد و ناراحتی و مشکلاتی که بقیه هم سن و سال هاتون باهاش سر و کله میزنن، خبری نیست.

8.خواب راحت تر

قبل از به خواب رفتن، دمای بدن کم میشه و همیشن باعث میشه که خوابمون ببره. اگه ۵-۶ ساعت قبل از خوابیدن به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه ورزش کنیم�� دمای بدنمون بیشتر از حالت عادی افت پیدا میکنه، و این یعنی خواب راحت تر!

9.انرژی بیشتر!

ممکنه هفته ی اول بهتون حس خستگی دست بده، اما بعد از یه مدت میبینید که بهترین زمان بازده کاریتون بعد از ورزش کردن خواهد بود.


10. کاهش افسردگی و اضطراب

آمارها نشون میدن که آدمهای فعال به نسبت بقیه کمتر افسرده میشن. حتی ول کردن ورزش بعد از یه مدت هم میتونه باعث برگشتن افسردگی بشه.


پس دیگه هیچ بهانه ای برای فرار کردن از ورزش در دست ندارین. روزی حداقل ۵ دقیقه برای ورزشی که دوست دارید وقت بذارید.

منبع : hidoctor.ir
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه